1. OSNOVNI PODATKI O KATALOGU INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Ime zavoda: | ZDRAVSTVENI DOM KRŠKO |
Sedež zavoda: | CESTA KRŠKIH ŽRTEV 132C |
Telefon: | 07 488 02 20 |
Matična številka: | 5054575000 |
Transakcijski račun: | SI56 01100 6000031354 |
Davčna številka: | 89128028 |
Reg. št. pri ZZZS: | 5019013159 |
e-naslov: | Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. |
Spletna stran: | www.zd-krsko.si |
Naziv organa, ki je izdal katalog: ZDRAVSTVENI DOM KRŠKO
Katalog informacij javnega značaja je sprejel: Amir Tokić, v.d.direktorja
Datum prve objave kataloga: 19.6.2006.
Datum zadnje spremembe kataloga: 7.10.2024
Dostopnost kataloga:
- elektronska oblika: www.zd-krsko.si
- fizična oblika: v tajništvu na sedežu zavoda, Cesta krških žrtev 132c, 8270 Krško, od 8. do 14. ure.
2. SPLOŠNI PODATKI O ZAVODU IN INFORMACIJAH JAVNEGA ZNAČAJA
a) Podatki o organizaciji zavoda
ZDRAVSTVENI DOM KRŠKO - Cesta krških žrtev 132c, 8270 Krško, tel.: 07 488 02 00, e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Uprava:
Notranje organizacijske enote:
SPLOŠNA - DRUŽINSKA MEDICINA
Vodja splošnih ambulant: |
OTROŠKO IN MLADINSKO ZDRAVSTVENO VARSTVO
Vodja pediatrije: Kristina Lovšin Salmič, dr.med., spec. ped., tel.: 07 488 02 40 |
MDPŠ
Medicina dela prometa in športa: Tanja Oberč Tomažin, dr.med., spec. spl.med., spec. MDPŠ., tel.: 07 488 02 57 |
KLINIČNA PSIHOLOGIJA
Klinična psihologija vodja: Amir Tokić, spec. klin. psih., tel.: 07 488 02 70 |
SERVISNE DEJAVNOSTI
Laboratorij: Tatjana Medvešek, dipl. inž. lab. biomedicine, tel.: 07 488 02 49 |
ZDRAVSTVENA POSTAJA SENOVO, Bohorska c. 2, 8281 Senovo, tel.: 07 488 14 46.
ZDRAVSTVENA POSTAJA KOSTANJEVICA, Ljubljanska cesta 16, 8311 Kostanjevica na Krki, tel.: 07 498 83 20.
AMBULANTA SPLOŠNE MEDICINE RAKA, Raka 36, 8274 Raka, tel.: 07 497 50 74.
AMBULANTA SPLOŠNE MEDICINE V DSO, Kovinarska ulica 13, 8270 Krško, tel.: 07 488 18 69.
AMBULANTA SPLOŠNE MEDICINE V NEK, Vrbina 12, 8270 Krško, tel.: 07 480 24 48.
OTROŠKA ZOBNA AMBULANTA V OŠ BRESTANICA, Šolska cesta 29, 8280 Brestanica.
b) Kontaktni podatki uradne osebe za posredovanje informacij javnega značaja
Tatjana Fabjančič Pavlič, inž. rtg., mag. ekon. in posl. ved, direktorica, CKŽ 132c, 8270 Krško, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., tel.: 07 488 02 02.
c) Povezava na državni register predpisov in register predpisov Evropske unije v delu, ki se nanaša na delovno področje organa, organi lokalnih skupnosti, lokalni register predpisov.
Državni predpisi: http://zakonodaja.gov.si/
- Register predpisov RS
- Služba Vlade RS za zakonodajo
- Zbirke zakonodajnega postopka DZ
- Uradni list RS
- Ministrstvo za zdravje RS
- Zakon o pacientovih pravicah
- Zakon o zdravstveni dejavnosti
- Zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja
- Zakon o varstvu osebnih podatkov
- Zakon o javnih naročilih
- Zakon o zdravstveni inšpekciji
- Zakon o splošnem upravnem postopku
Predpisi EU: http://eur-lex.europa.eu/
- Portal EU
- Listina EU o temeljnih pravicah - glej člen 42
- Mednarodni pakt o državljanskih pravicah OZN
- Evropska konvencija o varstvu človekovih pravic
- Direktiva 95/46 ES Evropskega Parlamenta in Sveta, z dne 24. oktobra 1995, o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov
Ministrstvo za zdravje RS: http://www.mz.gov.si/
Povezava na portal lokalnih skupnosti:
d) Seznami predlogov predpisov
Povezava na državne registre predpisov:
Predlogi predpisov na spletnih straneh Vlade RS
e) Seznam strateških in predlaganih strateških in programskih dokumentov ter znanstvenih mnenj, poročil in analiz z delovnega področja organa, s katerimi organ razpolaga, urejenih po vsebinskih sklopih
Dokumenti, ki vsebujejo informacije javnega značaja
- Odlok o ustanovitvi oziroma javnega zavoda Zdravstveni dom Krško Ur. l. RS, št. 78/2012, - http://www.uradni-list.si/
- Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi javnega zavoda ZD Krško
Poročila in analize z delovnega področja organa so dostopne na internetni strani www.zd-krsko.si:
Letna poročila:
Letno poročilo ZD Krško za 2020
Finančna poročila:
f) Katalog upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov oziroma drugih uradnih ali javnih storitev, ki jih organ vodi, oziroma zagotavlja svojim uporabnikom
Zavod zagotavlja svojim uporabnikom naslednje zakonodajne postopke:
Postopek o odločanju o zahtevi za dostop do informacije javnega značaja.
Postopki na podlagi ZVOP-1.
Odločanje o pritožbi posameznika po Zakonu o pacientovih pravicah.
g) Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov:
Poooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov DPO: Barbara Lackovič,mag. zdr. in soc.manag., 051 622 231, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
h) seznam drugih informatiziranih zbirk in podatkov
1. Ime informatizirane zbirke: |
Zdravstveni informacijski sistem |
Dostop do evidence: |
zbirka je dostopna pooblaščenim osebam. |
Namen zbirke: |
administrativno spremljanje zdravljenja pacientov, zaračunavanje opravljenih storitev, evidentiranje podatkov o zdravstveni negi ter zagotavljanje podatkov za zunanje institucije. Podatki v zbirki se pridobivanja na podlagi pisnih zahtevek skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ali preko računalniškega medija iz drugih zbirk podatkov. |
2. Ime informatizirane zbirke: |
Informacijski sistem v laboratoriju |
Dostop do evidence: |
zbirka je dostopna pooblaščenim osebam. |
Namen zbirke: |
spremljanje izvidov laboratorijskih preiskav. Podatki v zbirki se pridobivanja na podlagi pisnih zahtevek skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ali preko računalniškega medija iz drugih zbirk podatkov. |
3. Ime informatizirane zbirke: |
Informacijski sistem v računovodstvu in financah |
Dostop do zbirke: |
zbirka je dostopna pooblaščenim osebam. |
Namen zbirke: |
spremljanje materialnega in finančno-računovodskega poslovanje zdravstvenega doma, evidence osnovnih sredstev in upravljanje s kadri in dokumenti. Podatki v zbirki se pridobivanja na podlagi pisnih zahtevek skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ali preko računalniškega medija iz drugih zbirk podatkov. |
i) Seznam pomembnejših vsebinskih sklopov drugih informacij javnega značaja
- Ordinacijski časi in čakalne dobe Ambulante | Zdravstveni dom Krško (zd-krsko.si)
˗ Reševanje pritožb uporabnikov Pohvale in pritožbe | Zdravstveni dom Krško (zd-krsko.si)
- Pravilnik o zaščiti oseb, ki prijavijo kršitve
3. OPIS NAČINA DOSTOPA DO DRUGIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Informacije, ki niso neposredno dostopne, vam bodo posredovali na vašo zahtevo, ki jo lahko vložite osebno v prostorih zavoda, preko telefona, po pošti ali po elektronski poti.
Na podlagi vaše zahteve je zavod dolžan posredovati informacijo, če jo dejansko poseduje.
Dostop do informacije lahko zavrne samo, če obstoji kateri izmed razlogov iz 6. členu Zakona o dostopu do informacij javnega značaja.
Ob pozitivno rešeni zahtevi vam bodo omogočili seznanitev z vsebino zahtevane informacije tako, da vam jo bodo dali na vpogled ali pa vam zagotovili prepis, fotokopijo ali elektronski zapis.
3.1. Ustna zahteva
Ustno zahtevo lahko vložite osebno na sedežu zavoda, Cesta krških žrtev 132c, 8270 Krško, vsak delovnik med 08.00 in 14.00 uro. Ustna zahteva je brezplačna in takse prosta, vendar je pravno varstvo v primeru zavrnitve zahteve za dostop do informacije javnega značaja možno samo na podlagi pisne zahteve.
3.2. Pisna zahteva
Pisno zahtevo lahko vložite:
˗ na zapisnik, ki ga na vašo zahtevo sestavi odgovorna oseba na sedežu zavoda, Cesta krških žrtev 132c, 8270 Krško, vsak delovnik med 08.00 in 14.00 uro.
˗ po pošti na naslov Zdravstveni dom Krško, Cesta krških žrtev 132c, 8270 Krško. Zahteva mora vsebovati podatke o vlagatelju oziroma podatke o zastopniku ali pooblaščencu ter originalno pooblastilo. Prosilec mora navesti, katero informacijo želi pridobiti in na kakšen način se želi z njo seznaniti (vpogled, kopija, prepis ali elektronski zapis).
˗ po elektronski pošti, ki jo pošljete na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Elektronska zahteva se obravnava kot pisna, če elektronsko sporočilo varno elektronsko podpisano. V nasprotnem primeru se zahteva obravnava kot ustna zahteva.
3.3. Dostop za ljudi s posebnimi potrebami
Opis dostopa za ljudi s posebnimi potrebami v skladu s 15. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja: V zgradbi so dvigala, možen je dostop za vpogled v dokumente z invalidskimi vozički, na spletnih straneh je možen ogled dokumentov tudi za slabovidne (povečava črk).
3.4. Delni dostop
Opis delnega dostopa: v skladu z 21. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.
Ob vložitvi pisne zahteve je potrebno plačati upravno takso. V tem primeru mora zavod o zahtevi odločiti v roku 20 dni. Če to ni možno lahko s posebnim sklepom rok za odločanje podaljša za največ 30 dni. Če je zahteva nepopolna in je zavod ne more obravnavati, vlagatelja pozove, da jo dopolni. V primeru zavrnitve pisne zahteve, ima vlagatelj pravico do pritožbe, o kateri odloča pooblaščenec za dostop do informacij javnega značaja. Če vlagatelj zahteve smatra, da mu je bila posredovana druga informacija in ne tista, ki jo je zahteval, je zavod dolžan o ponovni zahtevi odločiti v roku 3 dni.
4. STROŠKOVNIK
Vpogled v zahtevano informacijo javnega značaja je brezplačen. Zaračunamo vam lahko materialne stroške, ki nastanejo pri posredovanju informacij javnega značaja (prepis, fotokopija, elektronski zapis). V primeru, da boste zahtevali informacije za ponovno uporabo in v pridobitne namene, vam bomo za posredovane informacije javnega značaja zaračunali materialne stroške. Informacij javnega značaja ne zaračunamo, če gre za uporabo informacij javnega značaja z namenom informiranja, zagotavljanja svobode izražanja, kulture in umetnosti ter uporabe informacij s strani medijev. Če so informacije javnega značaja brezplačno objavljene na spletu, vam cene informacij za namen ponovne uporabe ne bomo zaračunali. V primeru, da boste zahtevali informacije javnega značaja v večjem obsegu, lahko od vas zahtevamo vnaprejšnji polog odmerjenega zneska za kritje stroškov posredovanja zahtevanih informacij.
5. SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
˗ Seznam zdravnikov, ki jih zavarovanci lahko izberejo v skladu s pravili obveznega zdravstvenega zavarovanja.
˗ Ordinacijski čas izvajalcev zdravstvenih storitev.
˗ Čakalne dobe.
˗ Naročanje in informacije o čakalnih vrstah.
˗ Cene storitev v samoplačniški ambulanti oz. za nadstandardne materiale in storitve.
˗ Kako se vključiti v učne delavnice programirane zdravstvene vzgoje in komu so namenjene?
6. POLITIKA KAKOVOSTI IN VARNOSTI
leto 2024
Klinična pot obravnave sladkornega bolnika v ambulanti
Klinična pot obravnave bolnika v pulmološki ambulanti